Wednesday 22 February 2012

Diskutim mbi debatin Genta-Anila

Gentiana del jashtë dhe pas saj shkon Edgari për ta qetësuar. Genta thotë se ishte duke folur për aftësitë që ka pasur dhe jo se ka bërë diçka të jashtëzakonshme. Edgari mundohet ta qetësojë, duke i thënë që të mos marrë gjithçka kaq seriozisht dhe mbase ka qenë një keqkuptim, sepse ishin duke folur për gjëra të ndryshme.

Banorët në sallon, vazhdojnë të flasin për debatin e krijuar disa minuta më parë dhe qeshin duke rikujtuar fjalët që ka thënë Genta, ndërsa Flori ia pret shkurt, duke i thënë se nuk është mirë që të diskutohet në këtë formë. “Kam marrë 9-të diplomën thotë”, shprehet Anila me ironi.

Më vonë, ndërrojnë bisedë, duke folur për Kosovën dhe duke e krahasuar nivelin ekonomik të saj më të Shqipërisë. E pak më vonë, të gjithë banorët ulen për të darkuar.

Edgari u tragon banorëve barsaleta italiane dhe banorët shpërthejnë në të qeshura pafund. Pak më vonë disa banorë shkojnë për të fjetur gjumë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Gentiana goes out and goes after her to calm Edgari. Genta says he was talking about the skills that had not and that has done something extraordinary. Edgari tries to calm, saying to not take everything so seriously and maybe there was a misunderstanding, they were talking about different things. Residents in the salon, still speak to the debate created a few minutes ago and laughed recalling Genta said the words, while it expects gold in February, saying it is best not to discuss in this form. "I got the 9-to diploma says," Anila said wryly. Later, change the conversation, talking about Kosovo and comparing its economic level of Albania. And a little later, all residents sit down to dinner. Edgari was tragon Italian residents and residents activation email burst into laughter endless. A little later some people go to sleep sleep.

No comments:

Post a Comment