Sunday 26 February 2012

Meti rikthehet në shtëpi; Gjoni eleminohet si më pak i votuari nga publiku

Genta kërkon të flasë me Arbanën në mënyrë që t’i komunikojë Metit se asaj i vjen shumë keq, dhe teksa flet përlotet. Ajo thotë se ka vepruar drejt me zgjedhjen që ka bërë duke u bazuar në mënyrën sesi ai ka realizuar provën.

Genta qëndron në dhomën e rrëfimit duke qarë, teksa Meti rikthehet në shtëpi. Ajo i bashkohet konkurentëve të tjerë e përqafohet me Metin.

Më pas, Arbana shprehet se ka ardhur momenti që të publikohet emrat e djemve me përqindjet më të larta deri tek ato më të ulta gjatë votimit. I preferuari i publikut nga djemtë është Liam, i ndjekur nga Ermali, Edgari, Elvisi, Flori, Erioni e Graciano.

Ai i cili duhet të lërë shtëpinë e BB është Gjoni, i cili është shprehur pak më parë se do të dëshironte të qëndronte ende në shtëpi për të njohur konkurentët, por kjo ka qenë e mundur pasi publiku e ka votuar si më pak të preferuarin e tij.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Genta wants to speak with Arbanen in order to communicate that she Metin very sorry, and as he speaks përlotet. She says she has acted towards the choice that is made ​​based on how he performed the test.

Genta lies in the confession room crying, as he comes home Matthey. It joins other competitors and embraced by Metin.

Later, Arbana says it is time to publish the names of boys with higher rates to lower ones during the vote. The audience favorite of the boys is Liam, followed by Ermali, Edgari, Elvis, gold, Erion Graciano.

He who must leave the BB house is John, who recently said he would like to stay at home still known competitors, but it has been possible because the public has voted the least favorite him.

No comments:

Post a Comment