Monday 27 February 2012

Klaudja për Albulenën: “Më duket e frikshme”

Klaudja, Erjoni dhe Flori dalin në oborr dhe ndërsa konsumojnë cigare, bisedojnë për konkurentët e tjerë. Në një moment Klaudja pyet dy djemtë se si u duket atyre Albulena. Erjoni i thotë se ajo është tip i qetë.

“Nuk ju duket e frikshme. Mua më shtie frikën. Shikimi i saj mua më tremb” thotë Klaudja, por dy djemtë e mohojnë. Ata thonë se Albulena është e qetë dhe se mardhënia e tyre me të është e mirë. Klaudja shton më tej se ajo sheh që Albulena është e qetë, por i duket si në gjumë. Flari thotë se ditët e para Albulena ka qënë më aktive, ndërsa tani ka rënë në qetësi. Klaudja shton më tej se ajo vetëm me Albulenën nuk ka folur pothuajse fare dhe se nuk e sheh si konkurente interesante. “Mua më duket kot, si pemë pa kokrra” shton më tej Klaudja për Albulenën.

Flori fillon që t’i tregojë Klaudjas për një bisedë që ka pasur me Albulenën ku kjo e fundit i kishte thënë se e pëlqente si tip dhe se ai ishte çuditur pasi priste që ajo të mos e pëlqente. “Duket sikur po na studjon” thotë Flori, por Klaudja thotë se do të ishte shumë mirë nëse do të ishte kështu. Të dy fillojnë që të supozojnë mënyrën se si po luan Albulena në shtëpi.
Më pas ata hyjnë brenda ku ndodhen edhe konkurentët e tjerë. Të gjithë ndodhen në dhomën e ndenjes dhe bisedojnë për gjëra të përgjithshme duke shkëmbyer shaka e ngacmime mes njëri-tjetrit.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:

Claudia, Erjoni and gold appear in court and while consuming cigarettes, talk to other competitors. In a moment the two boys asked Claudia how Albulena seems to them. Erjoni says that it is the quiet type.

"You do not seem daunting. I put the fear. Her eyesight scare me, "says Claudia, but both boys deny. They say Albulena is smooth and that their relationship is good. Claudia further adds that she sees that Albulena is smooth, but seems to sleep. Flari says that days before Albulena has been more active, but now has fallen into silence. Claudia further adds that she only spoke Albulenën not that much and did not see competitive as interesting. "It seems to me idle-nothing" further adds to Albulenën Claudia.

Gold starts to show Klaudjas for a conversation he had with Albulenën where the latter had said he liked the tip and that he was surprised because she expected not to like. "It seems as if studying us," says Flory, but Claudia says it would be great if that were the case. The two begin to assume how Albulena playing at home.
Then they get inside where the other competitors. All are located in the living room and talk about general things, exchanging jokes between each other harassment.

No comments:

Post a Comment