Wednesday 29 February 2012

Zënkë e ofendime midis Gentës dhe Arjolës

Konkurentët shkojnë në dhomën e ndenjes dhe Arjola thotë për Gentjanën “kur është bërë dhe Genta indiferente...”. Gentjanës nuk i pëlqen kjo dhe fillon që të debatojë me Arjolën duke e çuar debatin në zënkë të mbushur me ofendime.

“Çfarë të duket vetja ty? Më e mirë se genta je ti?” i thotë Genta Arjolës e cila ia kthen “më e mirë jam”. Arjola fillon që t’i flasë Gentës për Metin duke i thënë se ajo nuk është si Genta që i shkon Metit pas. “Ty të lë zemra për Metin” i thotë Arjola Gentës e cila ia kthen duke e pranuar këtë “unë të paktën e pranoj dhe jo si ty”. Genta i thotë Arjolës se ajo edhe pse shprehet se disa gjëra nuk do t’i bënte kurrë në jetën e saj, në të vërtetë bën po ato veprime. Këtu ajo i përmend faktin që Arjola ka thënë se kurrë nuk do të shtrihej me një djal në të njëjtin krevat, ndërkohë që mbrëmë ajo ishte shtrirë bashkë me Elvisin.

Në debat e sipër Arjola e ofendon Gentjanën duke i thënë “unë nuk merrem me kapacitetin tënd” dhe më pas shton “nuk më intereson të merrem me një si puna jote, s’më hyn në xhep”. “Po kush po të kërkon? Kur më respektojnë ata që dua unë, s’më interesojnë të tjerët”. Arjola vazhdon që t’i thotë Gentës se nuk dëshiron që të flasë më të dhe e nënvlerëson. Genta në nerva e sipër i thotë Arjolës “shyqyr që erdhi ajo që të mësoi të veshësh taka dhe të lyesh buzët me buzëkuq” duke iu referuar Françeskës. Kështu të dyja debatojnë edhe për veshjen e secilës.

Genta thotë se Arjola mund të jetë simpatike, por nuk bën pjesë në kategorinë e vajzave të zgjuara. Në debat e sipër Arjola i thotë Gentës “do Zoti bëhet një gjë që kam menduar dhe do ta shikosh se çfarë do të të bëj pastaj”. Gentjana irritohet edhe më shumë dhe i thotë Arjolës që të mos e kërcënojë sepse për të nuk ka fare vlerë kërcënimi i saj. Arjola e mohon se po e kërcënon dhe e ofendon përsëri duke i thënë se Genta flet një gjuhë të rëndomtë. “Unë kam klas” i thotë Arjola Gentjanës e cila ia kthen “një femër me klas, mban klasin e saj, nuk ofendon”.

Dy vajzat debatojnë edhe për debatet që secila prej tyre kanë patur gjatë ditëve të kaluara me konkurentët e tjerë. Në fund Genta i thotë Arjolës se nëse ajo ka gjë serioze kundër saj ta diskutojë me të. Arjola i përgjigjet me ironi se nuk ka asgjë serioze me Gentën dhe se nuk merret fare me të. pas kësaj Arjola largohet nga dhoma e gjumit.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Competitors go in the living room and says to Gentjanën Arjol "when it's done and Genta indifferent ...". Gentjanës not like this and starts arguing with Arjolën bringing the debate to fight filled with insults.

"What you feel you? Genta better than you? "Says Genta Arjolës which turns" I'm better. " Arjola begins to speak for Metin Gentes saying that it is not like that goes Metin Genta after. "You leave my heart for Metin" says Gentes Arjol which turns into admitting that "at least I admit I rather like you." Arjolës Genta says she says that although some things will not ever make in her life, actually doing the same actions. Here she mentions the fact that Arjol said they would never be extended with a boy in the same bed, while she was lying last night with Elvis.

In the debate over the offends Arjol Gentjanën saying "I do not do your capacity" and then adds "I do not care to deal with one like you, I do not enter the pocket." "But who is looking for you? When they respect me I will, I do not interest others. " Arjola continues to Gentes says he does not want to talk more and underestimates. Genta on the nerves going Arjolës says "thank God that she came to be taught to wear heels and coat lips with lipstick" referring Françeskës. And both argue for each garment.

Genta says Arjol can be charming, but does not belong in the category of smart girls. In the debate over Arjol Gentes says "God will become a thing that I thought and you will see what will do then." Gentjana chafes more and Arjolës says not to threaten because there is no value of its threat. Arjola denies that was threatening and insulting me again, saying that speaks a language Genta common. "I have class," says Arjol Gentjanës that turn "a woman with class, keeps her class, not offend."

Two girls also argue that each of their debates have been over the past days the other competitors. Finally Arjolës Genta says that unless she has something serious to her to discuss it. Arjola responds with irony that there is nothing serious Gentën not deal at all with it. after this Arjol leave his bedroom.

No comments:

Post a Comment