Wednesday 29 February 2012

Françeska flirton me Liamin

Liami e pyet Françeskën nëse ka të dashur jashtë shtëpsisë dhe ajo mohon që të ketë. “Kur e ke lënë, dy javë para se të hyje këtu?”, i thotë duke qeshur Liami. “Nuk kam pasur asnjëherë”, përgjigjet Françeska dhe qesh. “Femrat gjithmonë tërhiqen më tepër nga ‘maskarenjtë’”, shprehet Françeska, e cila i bën të dy djemtë të shikojnë nga njëri-tjetri. “Edukatën nuk e vlerëson njeri; femra do atë që tallet me të”, vazhdon të thotë Françeska. Flori ia sqaron, duke i thënë se ka dy lloj femrash. Pastaj ai devijon, duke ia bërë me shenjë Liamit dhe thotë se femrat e këqia lidhen me djemtë e mirë dhe anasjelltas. “Pse s’thua që u dashka të lidhem me ty unë!”, shprehet Françeska, ndërsa djemtë qeshin.

Liami thotë se i flihet dhe po mendon që të shkojë në krevat, ndërsa Françeska vazhdon me “ngacmimet’ e saj, duke i thënë: ”Më prit”. Françeska thotë se ka vënë re që Liami e do shumë si shoqe, por ai ia kthen, duke i thënë se nuke shikon si asgjë më shumë se një banore të shtëpisë, që nuk ka as një javë që e njeh. “Më vonë do të kesh synime për mua”, shprehet Françeska, por Liami e mohon të jetë e vërtetë. “Ti e di që unë ty s’dua të të nominoj”, shprehet ajo, duke ndryshuar herë pas here temë. “Më nihmon nëse e bën”, thotë Liami. E më pas flasin për avantazhet e të qenit i nominuar.

Ndërsa banorët e tjerë improvizojnë lojëra të ndryshme.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Liami Francesca asks if there loved off, and she denies shtëpsisë have. "When you left, two weeks before they come here," he says laughing Liami. "I had never" answers Francis and laughs. "Women are always attracted more by 'maskarenjtë'" says Francis, who makes both men look from one another. "Educated man does not esteem; what women will mock him," Francis goes on to say. Gold he explains, saying that there are two kinds of women. Then he deviates, we made the sign says Liamit and poor women associated with the good guys and vice versa. "Why does love s'thua that I log on with you!" Said Francis, while the boys laughed.

Liami says it is considering to sleep and go to bed, while Francis continues with "harassment" of her, saying: "Wait for me". Francis says he has noticed that Liami lovest as friends, but he returns, saying that nuke looks like nothing more than a resident of the house, who has not even a week who knows. "Then you will have goals for me," said Francis, but denies Liami be true. "You know I do not want to nominate you," she says, occasionally changing the subject. "I nihmon if he does," says Liami. And then talk about the advantages of being nominated.

While other residents improvise different games.

No comments:

Post a Comment