Monday 20 February 2012

Genta: “më marrin për naive”

Gentjana dhe Elvisi dalin në zonën pranë pishinës për të biseduar, ndërsa të tjerët ndodhen në dhomën e ndenjes duke vazhduar me buxhetin e duke shkëmbyer biseda të ndryshme.
Biseda e Gentës me Elvisin nis që në dhomën e ndenjes, por kur shkojnë pranë pishinës pranë tyre ulet edhe Meti. Genta është e mërzitur pasi mendon se konkurentët e tjerë e shohin si naive. Më parë një gjë të tillë asaj ia ka thënë Ermali dhe vajza është prekur. Ajo pyet Elvisin dhe Metin se çfarë mendojnë ata për Gentën dhe u lutet që të jenë të sinqertë. Elvisi i thotë se ajo është shumë miqësore, e dashur, zemërmirë etj. Po ashtu edhe Meti ndan të njëjtin mendim me të.
Të dy djemtë mundohen që të qetësojnë Gentën duke i thënë se ajo nuk ka përse të mërzitet se si, apo çfarë mendojnë konkurentët e tjerë për të.
Genta shprehet “po më duket se po më marrin për naive, kur tregohem e mirë me të gjithë”. Elvisi e këshillon që ajo të vazhdojë të jetë kështu, sepse këtë do ta vlerësojë publiku jashtë dhe jo konkurentët.
Genta thotë se edhe jashtë shtëpisë e kujtojnë naive dhe mëndjelehtë, por që ajo nuk është e tillë. “Unë kam edhe shumë gjëra të tjera që mund të jap, përveçse e dashur me të gjithë” shton më tej Genta.
Më pas ata flasin edhe për banorët e tjerë. Genta thotë se nga të gjithë banorët Edi është ai që e kupton më mirë. Elvisi e pyet se cila nga vajzat i duket si konkurentë e fortë deri tani dhe Genta i thotë se asnjëra prej tyre dhe thekson se konkurentë më të fortë asaj i duken djemtë. Meti i thotë Gentës se nëse ajo vazhdon të jetë e komunikueshme dhe të vazhdojë lojën e saj, është perfekte.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Gentjana and Elvis come to the area near the pool to talk, while others are in the living room while continuing to budget by various conversations.
conversation Gentes with Elvis went to the living room, but when they go near the pool at their lowest Matthey. Genta is upset because he thinks that other competitors view as naive. Ago so that he said Ermali and girls is affected. She asks Metin Elvis and what they think and pray for Gentën to be honest. Elvis says that she is very friendly, loving, kindhearted, etc.. Matthey also shares the same opinion with him.
The two boys try to calm Gentën saying that it need not be bored how, or what other competitors think about it.
Genta says "I see it more obtain for naïve, when dawn well with everyone. " Elvis advises that it continue to be so, because this will assess the public outside and not competitors.
Genta says that even outside the recall naive and frivolous, but it is not so. "I have many other things can give, but loved by everyone," adds further Genta.
Then they speak for other residents. Genta says that of all residents Edi is the one who best understands. Elvis asks which of the girls seem as strong competitors to date and Genta says that none of them and says that stronger competitors that the boys look. Matthey Gentes says that if she continues to be communicative and continue its game is perfect.

No comments:

Post a Comment