Sunday 19 February 2012

Larmi temash diskutimi

Ndërkohë që disa prej banorëve janë ende në gjumë, disa të tjerë nuk kanë fjetur akoma. Liami dhe Graciano shprehen se nuk kanë akoma gjumë për shkak të kafes që kanë pirë pak më parë.
Ora kalon dhe pak nga pak fillojnë të zgjohen edhe disa prej banorëve, të cilët pasi hanë mëngjesin, fillojnë të diskutojnë me njëri-tjetrin për tema të ndryshme, njëra prej të cialve ëhstë edhe “Dialektet në Shqipëri”. Ata mendojnë se në Shqipëri dialektet ndryshojnë shumë nga njëri-tjetri. Më pas vazhdojnë të flasin për gjuhët e huaja dhe ndikimine tyre në gjuhën shqipe. Temat e bisedës ndryshojnë, duke marrë shkas nga paraardhësja dhe kështu, vazhdojnë të flasin për udhëtimet e ndryshme që kanë bërë.
Më vonë, në mungesë të muzikës, banorët improvizojnë vegla muzikore dhe fillojnë të kërcejnë me njëri-tjetrin.
Pak më vonë, banorët grumbullohen sërish dhe fillojnë të diskutojnë për arsyet që i kanë shtyrë për të hyrë në shtëpinë më të famshme në Shqipëri. Gentiana u bën pyetje banorëve nëse janë dakord që brenda shtëpisë të kryen marrëdhënie seksuale. “Unë e kam lënë për natën e parë”, thotë ajo për veten dhe përfundon bisedën.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
While some residents are still asleep, others have not slept yet. Liami and Graciano stated they had not even sleep because the coffee they drank a little earlier.
time passes and little by little begin to wake up some of the people, who after eating breakfast, begin to discuss with each other on topics different, one of this which give success even "dialects in Albania". They think in Albania dialects differ greatly from each other. Then continue to speak foreign languages ​​and ndikimine in Albanian. Topics of conversation vary, considering the predecessor and so continue to talk about the various trips they made.
Later, in the absence of music, musical instruments and improvise people start to jump with one another.
A little later, residents collected again and begin to discuss the reasons which have prompted to enter the famous house in Bangladesh. Gentiana was making people question whether they agree that the house to have sex. "I have allowed for the first night," she says to herself, and ends the conversation.

No comments:

Post a Comment