Friday 24 February 2012

Edgari nervozohet dhe debaton me Gentjanën

Konkurentët pas një kohe të gjatë bisedash, debatesh dhe qëndrimi në dhomën e gjumit, shkojnë në kuzhinë për të përgatitur drekën. Gjatë kësaj kohe lind një tjetër debat në shtëpi. Këtë herë midis Gentjanës dhe Edgarit. Ky i fundit nervozohet sepse Gentjana i thotë “Je më i madh?”.

Ndërsa përgatiten për të gatuar drekën, Edi komenton banorët e tjerë. Në atë moment Gentjana i thotë “Edi je më i madh” Edgari nervozohet dhe përdor një shprehje jo etike dhe Gentjana preket.

Edgari i afrohet dhe i thotë se ai ua ka kërkuar banorëve edhe më parë, që të mos e përmendin moshën e tij dhe faktin se ai është më i madh se të tjerët, sepse në shtëpi ata janë të gjithë njëlloj, të gjithë konkurentë të BB. “Jo sarkazëm të tillë me mua” i thotë Edi Gentës duke iu referuar moshës. Genta i thotë se ajo u ofendua nga shprehja e tij dhe Edi ia kthen se edhe ai u ofendua prej saj. Genta e prekur i thotë “kujdes me shprehjet se ofendohemi ne të tjerët” dhe Edi jystifikohet duke i thënë se ai nuk ofendoi atë, por e ka për shprehi atë që tha.

Edgari i thotë Gentës se nuk lejon njeri që t’i përmend moshën dhe Gentjana i thotë se ajo vetëm iu referua faktit që ai është më i madh se ajo dhe se këtë ajo mund ta thotë edhe kundrjet shumë prej banorëve të tjerë, sepse realisht është më e vogël se ata.
Aty ndodhet edhe Gjoni dhe Liami dhe ky i fundit i thotë Gentës që të mos ia përmend më moshën Edit, duke e ditur që atij nuk i pëlqen. Gentjana i kërkon falje Edit dhe i thotë që ai të mos shajë më në shtëpi sepse të tjerët mund të ofendohen.

Edgari i irrituar del në oborr, ndërsa Genta e mërzitur e diskuton këtë temë me të tjerët. Ajo thotë se Edi mërzitet pa të drejtë. “Kur i intereson pse thotë më dëgjoni se jam më i madh?, tani që nuk i intereson, thotë mos më thuaj je më i madh” thotë Genta ndërsa bashkë me të tjerët merret me gatimin e drekës.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Entrants after a long period of conversations, debates and stay in the bedroom, go to the kitchen to prepare lunch. During this time a debate arises another home. This time between Gentjanës and Edgarit. The latter becomes angry because Gentjana says "You are the greatest?".

While preparing to cook dinner, Edi comment other residents. At that moment Gentjana says "Edi you greater" Edgari angry and uses an expression unethical and Gentjana affected.
Edgari approaches and says that he has asked people before, not to mention his age and the fact that he is bigger than others, because at home they are all alike, all competitors of BB . "No such sarcasm to me," says Edi Gentes referring to age. Genta says she was offended by his expression, and Ed turn that he was offended by it. Affected Genta says "Be careful with expressions that offended the others" and Ed jystifikohet saying that he did not offend him, but one has to express what they said.

Edgari Gentes says that does not allow anyone to mention Gentjana age and says that it only referred to the fact that he is bigger than that and that it may also mean kundrjet many other people, because it really is less than they.
There is also John and Liami and the latter says Gentes not to mention Edit age, knowing that he does not like. Edit Gentjana apologizes and says that he does not swear at home because others may be offended.

Edgari frustrated out in the yard, while Genta upset discusses this topic with others. She says Edi bored without right. "When you care why listen to me say that I am bigger?, Now that does not care, says do not tell me you greater" says Genta while others deal with the cook lunch.

No comments:

Post a Comment