Sunday 4 March 2012

Francceska-Ermalit: “Nuk të ndërroj me asnjeri tjetër”

Në dhomën e gjumit fiken dritat dhe banorët shkojnë të bëjnë gati krevatët, pasi janë pesë banorë të rinj të cilët duhet të zghedhin se ku do të flenë. Ermali dhe Françeska shkojnë në dhomën e gjumit, ndërsa të tjerët pas zgjedhjes së krevatëve, dalin jashtë dhe bisedojnë për gjëra të ndryshme.

Në një moment Françeska i thotë Ermalit që të flenë në një krevat tjetër sepse janë shumë ngushte aty. Ermali fillon që ta tallë me ironi Françeskën duke i thënë që të shkojë të flejë me ndonjë tjetër dhe jo më me të. “Tregoje se kush është Françeska e vërtetë” i thotë Ermali.
Më pas Ermali e pyet Françeskën se cili prej banorëve i kishte kërkuar që të flinte me të dhe Françeska i përgjigjet “të gjithë më thanë”. “Po pse lodra e tyre je ti?” i thotë Ermali. “Unë po rri me ty” ia kthen Françeska Ermalit dhe më pas shton “Unë erdha te ty, nuk të ndërroj me asnjeri tjetër, pavarsisht se ti s’më ke xhan”.

Më pas ata bisedojnë edhe për mënyrën se si duhet të sillen brenda shtëpisë. Ermali i thotë Françeskës se ajo duhet që të bëhet pak më aktive në shtëpi. Françeska i thotë se asaj nuk i duket sikur ata kanë rënë në qetësi dhe s’po merren vetëm me njëri-tjetrin, por po rrinë me të gjithë pjesën tjetër të banorëve.

Në dhomën e gjumit ndodhen edhe Meti, Doloreza dhe Elvisi duke biseduar për gjëra të ndryshme dhe kështu njihen pak më shumë mes tyre.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
In the bedroom, turned off the lights and people going to do about beds, as are five young people who should zghedhin where to sleep . Meda and Francis go into the bedroom, while others after the election of Beds, come out and talk about different things. At one point Francis says meda to sleep in another bed because there are very close. Meda starts irony to make fun of telling Francesca to go to sleep with someone else and not with it. "Show who is the real Francis" says Ermali. Afterwards Francesca asked Ermali which of the residents had asked to sleep with and Francis responds, "everyone said." "But why their toys are you?" Says Ermali. "I am still with you," replied Francis meda, and then adds "I came to you, do not change with another man, whether thou I do not have soul." Then they also talk about how to behave inside the house. Meda Françeskës says that she should become more active at home. Francis says that she does not seem like they have fallen to just be quiet and not dealing with each other, but stick with it throughout the rest of the population. In the bedroom are Matthey, Doloreza and talking to Elvis different things and so little known among them.

No comments:

Post a Comment