Thursday 8 March 2012

Elvisi: “Më pëlqen Lorena”; Anila: “Kam parandjenjë se mund të da

Shumë prej banorëve kanë shkuar në pishinë, duke u argëtuar me njëri-tjetrin. Ermali rri afër Françeskës, duke u përqafuar me njëri-tjetrin. Liami zhytet në ujë, duke u munduar të rrijë sa më gjatë i zghytur, ndërkohë që Ermira numëron sekondat. Gentiana, hyn me rroba në pishinë, pas ftesës së banorëve dhe kështu, të gjithë fillojnë të qeshin.

Disa nga banorët ndodhen në dhomën e gjumit, duke biseduar e duke bërë shaka me njëri-tjetrin, ndërsa Lorena i bën masazh Elvisit. Arbri kërkon që të diskutojë me Anilën, për sa i përket lidhjes së saj me Metin. Ai i thotë, duke u munduar të kuptojë më shumë, se është shumë i gëzuar që asaj po i ecin planet dhe ka arritur atë që donte të kishte. “Asnjë qëllim nuk kam”, shprehet Anila.

Pasi ikën Aberi, Anila pyet Elvisin se cila nga vajzat e shtëpisë i pëlqe më tepër dhe ai përmend Lorenën,e cila është e pranishme në bisedë. Ai e fton që ajo të flejë në dhomën ku ai fle, por Lorena, ia pret shkurt: “Unë kam krevatin tim”. Elvisi i kërkon që të mos ndihet keq nga fjalët e tij dhe se duhet të mundohet të rehatohet më tepër.

Anila thotë se ka një parandjenjë që mund të dalë nga shtëpia. “Nuk do të kisha dëshirë, por kam frikë se do të dal këtë javë”, shprehet Anila. Arbri mundohet ta qetësojë, duke i thënë se nuk mendon se do të dalë ajo këtë javë, megjithëse, sipas tij, cilido nga banorët që mund të dalë, do t’i mungojë shtëpisë së Big Brothër. Arbri mendon se publiku nuk mund të bëjë diferencim, për sa i përket mënyrës se si votojnë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Many residents have gone to the pool, the fun with each other. Meda Françeskës hug, being embraced each other. Liami dives into the water, trying to stay as long zghytur while Ermira counts seconds. Gentiana, enters with clothes in the pool, on the invitation of residents, and so, all begin to laugh.

Some residents are in the bedroom, talking and making jokes with each other, while Lorena makes Elvis massage. Arbri wants to discuss with Anilën, in terms of its connection with Metin. He says, trying to understand more, that is very happy that she is walking plans and has achieved what it wanted to have. "No I did not order," says Anila.

After leaving Aberi, Anila Elvis asks which of the girls pëlqe house and he mentions more Lorenën, which is present in the conversation. He invites her to sleep in the room where he sleeps, but Lorena, awaits him in February: "I have my bed." Elvis asks not to feel bad by his words and should try to settle down more.

Anila says he has a feeling that can come from home. "I would not willingly, but I fear they will turn this week," says Anila. Arbri tries to calm, saying he does not think it will be released this week, though, in his opinion, any of the people who might be, will be without the Big Brother house. Arbri thinks that the public can not make the distinction, in terms of how the vote.

No comments:

Post a Comment