Sunday 4 March 2012

Doloresa sqaron keqkuptimin me Liamin; Doloresa: “Kam konsideratë për ty”

Banorët vazhdojnë të bisedojnë në kopsht, për ngjarje të së përditshmes.

Doloresa e thërreth Liamin, për t’u sqaruar lidhur me një situatë që asaj nuk i ka pëlqyer. Ajo thotë se ka pasur hatërmbetje me të, lidhur më një veprim të tijin. “Që u hodha te divani sipër?”, pyet Limi dhe vazhdon ta sqarojë, duke thënë se ai veprim ishte thjesht një shaka nga ana e tij, por nëse ajo është ndier keq, nuk do ta përsëritë më. “Shpresoj që të mos më marrësh inat, por edhe me shoqërinë kështu jam unë”, shprehet Doloresa. Ajo i bën të ditur se ka një konsideratë për të, të cilën e ka pasur që përpara se të hynte në shtëpi dhe se nuk do që ta humbë shoqërinë me të. Liami thotë se nuk ka asnjë arsye se përse t’i mbetet hatri me të.

Më pas Liami hyn brenda dhe afër tij shkon Ermira, e cila i tregon për një bisedë që ka pasur me Edgarin. “Filloi seanca edi”, shprehet ajo lidhur me bisedën që ka bërë. “Bisedat e tij janë të komplikuara”, shprehet Liami. Ai i sqaron se Edgari edhe kur bën batuta, i bën të thëlla. “Mund të të fitojë vëmendjen, por të humb refleksin”, shprehet Liami.

Edgari dhe Genta janë në pishinë, ndërsa Edgari mundohet që t’i mësojë asaj notin.
Më pas atje shkojnë edhe banorë të tjerë, të cilët argëtohen, duke bërë shaka e duke luajtur në pishinë.
- - - - - - - - - -
Translation by Google:
Residents continue to talk in the garden, to the daily events.
Dolores of thërreth Liamin, to clarify regarding a situation that she has not liked. She says there was hatërmbetje with respect to an action on his own. "That couch jumped on top?" Asks Limi and continues to explain, saying that the action was just a joke on his part, but if she is feeling bad, I will not repeat again. "I hope not to get anger but also with society so am I," said Dolores. She acknowledges that there is a consideration for, which was rich before he entered his home and he does not want to lose the society. Liami says that there is no reason why hatri be left with.

Then comes in and near Liami it goes Ermira, which indicates that there was a conversation with Edgarin. "Began edi sessions," she related the conversation he has done. "His talks are complicated," says Liami. He explains that even when doing mot Edgari, makes deep. "We can win the attention, but to lose a breast," says Liami.

Edgari and Genta are in the pool, while Edgari tries to teach her ​​swimming.
Then there go the other residents, who have fun, making jokes and playing pool.

No comments:

Post a Comment